De tennisbanen en sportkantine zijn er bijna klaar voor

Zaterdag 14 maart was het de grote schoonmaak van het clubhuis ter voorbereiding op het nieuwe tennisseizoen. De leden van de barcommissie en het bestuur hebben samen met vele andere vrijwilligers het clubhuis grondig schoongemaakt.

Topklussers

Daarnaast hebben de vrijwilligers verenigd in de WhatsApp-groep ‘TVNV Top Klussers’ deze dag de netten opgehangen, de bankjes geplaatst, het park gebezemd, de grasrandjes bijgewerkt, de reclamedoeken opgehangen en wat nog niet meer. Kortom het park en de banen zijn er bijna klaar voor. Zondag 29 maart is het seizoen officieel geopend en kan er getennist worden.

Iedereen super bedankt en het was ondanks de 1 meter Corona afstand en de ellebooggroetjes weer fijn om iedereen na de winterslaap te zien!