FAQ rondom Bar68 diensten

Bardienst in de praktijk

Een speciaal diploma is niet nodig. Echter nu de gemeente de handhavingsplicht over het verantwoord alcohol gebruik heeft, wordt hier ook strenger op gecontroleerd. De gemeente verwacht dat iedere barvrijwilliger een test heeft gedaan met betrekking tot het verantwoord alcohol gebruik en dat de vereniging het certificaat kan tonen bij een controle. De test is niet moeilijk, wel leerzaam. Echt, je slaagt altijd. Dus graag de test doen en het certificaat mailen naar bar68@tvnieuwvennep.nl. Ga naar de website van het NOC*NSF via http://www.nocnsf.nl/iva en doe de test.

Inschrijven voor een dienst

De test is niet moeilijk, wel leerzaam. Echt, je slaagt altijd.
Dus graag de test doen en het certificaat mailen naar bar68@tvnieuwvennep.nl.

Ga naar de website van het NOC*NSF via http://www.nocnsf.nl/iva en doe de test.

Dit kan zeker! Tijdens de competitiedagen en -avonden hebben wij altijd 2 personen staan voor de dienst. Dit zijn dus bij uitstek diensten om samen op te geven.

Je kunt opnieuw een wachtwoord aanvragen via de app zelf. Vul hier het emailadres is dat de ledenadministratie gebruikt. Je ontvangt vervolgens een mail op dat mailadres met een tijdelijk wachtwoord.

Je vindt je ingeplande diensten op de volgende manier:

1. In de KNLTB ClupApp. Ga naar ‘Mijn profiel’ en kijk onder ‘Mijn agenda’. Je zit hier je diensten.
  2. Op de KNLTB site (https://mijn.knltb.club/) vind je na inloggen je diensten getoond in de lijst ‘Mijn diensten’.
  3. Mocht bovenstaande niet lukken, dan kun je een overzicht krijgen van je diensten door een e-mail te sturen naar bar68@tvnieuwvennep.nl.

Opgeven voor bar- / keukendiensten kan op drie manieren:
1. Via de dienstplanner in de KNLTB ClubApp op je telefoon
2. Via de KNLTB site op je computer (https://mijn.knltb.club/)
3. Door te reageren op een verzoek van de bardienstplanners (mondeling dan wel per e-mail)

Via de dienstplanner in de KNLTB ClubApp op je telefoon
In de app scroll je naar beneden. Onder het clubnieuws vind je de button ‘Dienstenplanner’. Klik hierop (zie linker schermafbeelding hieronder).

Vervolgens selecteer je de datum waarop je een bardienst wilt draaien via het kalendericoontje rechtsboven of door naar links of rechts te swipen. Klik op de bardienst die je wilt draaien en die nog beschikbaar is (zie rechter schermafbeelding hierboven) en vervolgens op ‘Inplannen’ of op het pijltje linksboven om naar het vorige scherm terug te keren. Tevens ontvang je een bevestigingsemail.

Via de KNLTB site op je computer
Login op https://mijn.knltb.club/ met je bondsnummer welke op je KNLTB-tennispas staat en je wachtwoord. Vervolgens kun je de maand selecteren waarin je bardiensten wilt draaien (zie onderstaande scherm) en klik op ‘Details’ van de bardienst die je wilt draaien. Klik vervolgens op ‘Inplannen’ of klik op ‘Terug naar de lijst’ om terug te keren naar de lijst van beschikbare diensten. Bardiensten die getoond worden in het grijs zijn reeds bezet.

Zodra je je hebt ingepland, zal de bardienst aan de lijst ‘Mijn diensten’ worden toegevoegd. Tevens ontvang je een bevestigingsemail.

Via e-mailverzoek van bardienstplanners
Regelmatig zullen de bardienstenplanners een e-mail sturen met een overzicht van lege bardiensten en de oproep je op te geven voor deze diensten. Je kan je vervolgens opgeven voor een dienst door binnen deze e-mail op de voor jou geschikte dag/avond te klikken.