Activiteiten

Overzicht van de activiteiten bij TV Nieuw-Vennep. Staat jouw evenement er (nog) niet bij? Mail communicatie@tvnieuwvennep.nl.

BBB-avond
okt 14 @ 19:00 – 23:00

Deze BBB avond is verplaatst van 7 oktober naar zaterdag 14 oktober. Je kunt er dus nog bij zijn! Deze zaterdagavond organiseren de dames van de evenementencommissie weer een vertrouwde en reuze gezellige BBB-avond. Waar de B”s voorstaan blijft nog steeds een raadsel. Dit keer is het thema Pink & Black.

Je kunt je individueel inschrijven of een introduce meenemen. De organisatie zorgt voor een afwisselende indeling zodat je meerdere potjes speelt in wisselende samenstelling. Kosten 7,50 p/p.

Inschrijven

Mail evenementen@tvnieuwvennep.nl of stuur Jolanda of Barbara een (WhatsApp)berichtje.

Nog even voor de goede orde: zaterdag 14 oktober ipv 7 oktober. We zien je graag dan!

Evenementen commissie Mail Telefoon
Jolanda van Boheemen evenementen@tvnieuwvennep.nl 06 28 48 65 22
Barbara Bus barbara123@bussies.nl 06 49 41 80 19
Lisette Wiekmeijer
Tessa de Kolf
Madelon Overtoom
Jacqueline Wanneé

okt 20 @ 19:00 – 23:59

Deze vrijdagavond spelen weer teams op ons park de najaarscompetitie. Bekijk op de najaarscompetitiepagina of het team wat jij wil aanmoedigen deze avond thuis speelt.

okt 21 @ 12:00 – 18:00

Deze zaterdag de volgende teams thuis:

Meer informatie
Bekijk de KNLTB-informatie over najaarscompetitie 2017. Coördinatie: Paul van Lingen (zie bestuur en commissies)

okt 27 @ 19:00 – 23:59

okt 28 @ 12:00 – 18:00

Deze zaterdag spelen de volgende teams thuis:

nov 3 @ 19:00 – 23:59

Inhaaldag. Door het slechte weer vrijdag 15 september wordt deze vrijdagavond de wedstrijden van deze 1e NJC ingehaald.

Meer informatie
Bekijk de KNLTB-informatie over najaarscompetitie 2017. Coördinatie: Ingrid Brabander (zie bestuur en commissies).

nov 4 @ 12:00 – 18:00

Inhaaldag. De wedstrijden van zaterdag 16 september, welke niet gespeeld konden worden vanwege het slechte weer, worden deze zaterdag ingehaald. Deze zaterdag spelen de volgende teams thuis:

nov 10 @ 19:00 – 23:59

In verband met het slechte weer vrijdagavond 29 september zullen deze vrijdagavond veel teams de wedstrijden inhalen.

mrt
zo
Openingstoernooi | GEANNULEERD
mrt 29 @ 10:30 – 16:00
Openingstoernooi | GEANNULEERD

GEANNULEERD

Waar je natuurlijk al de hele winter naar uitkijkt: de opening van het nieuwe tennisseizoen. De koeien de wei in en jij het gravel op tijdens het openingstoernooi op zondag 29 maart vanaf 10:30 uur. Dat wordt weer genieten. Noteer deze zondag 29 maart alvast in je agenda.

Wat je moet weten

• € 10,00 inschrijving, contant en gepast betalen bij binnenkomst.
  • Thema ‘tennis met een kennis’ – maar je mag ook alleen inschrijven, we zoeken een maatje voor je!
  • De lunch wordt verzorgd door Brigitte en Yolanda en zit al in het inschrijfgeld.
  • We starten met inloop om 10.30 uur (zodat we om elf uur kunnen starten met tennissen). Rond 15.30 uur is het klaar!

Organisatie en inschrijven

De organisatie is in handen van Yolanda Broekhuizen en Brigitte Dreijer. Inschrijven kan door een mail te sturen naar
openingstoernooi@tvnieuwvennep.nl

Meehelpen?

Wil je niet tennissen maar er toch gezellig bij zijn dan kunnen we je hulp goed gebruiken. We zoeken vrijwilligers voor achter de bar en in de keuken!!!!

Voor vragen en info  zie bovenstaand adres. Wij hebben er weer zin in!

Yolanda en Brigitte

aug
ma
Clubkampioenschappen 2020
aug 31 @ 18:00 – sep 5 @ 23:00

De clubkampioenschappen 2020 gaat maandag 31 augustus van start. Er wordt gespeeld in de week van maandag 31 augustus tot en met zaterdag 5 september (uitloop zondag 6 september). Inschrijven kan tot donderdagavond 27 augustus 23:59 uur. Leuk als je weer meedoet!

Update:  De clubkampioenschappen die van 31 augustus tot en met 5 september worden gehouden, zijn nu ook opengesteld voor onze enthousiaste jeugdleden van 12 jaar en ouder die zich graag willen meten met de creme-de-la-creme onder de senioren van onze club. Dit jaar spelen ook de G-tennissers mee voor het clubkampioenschap in de Dubbel-G (Gigantisch Goed)!

Inschrijven via toernooi.nl

De clubkampioenen van 2019 verdedigen hun fel begeerde titel . Bekijk de winnaars van 2019 op toernooi.nl.

Organisatie

Jolanda van Boheemen, Roel Surink, Rik Elderhuis en Frank Alta. Mail: wieisdebeste@tvnieuwvennep.nl