Tennisbaan huren

Het is mogelijk een tennisbaan te huren bij tennisvereniging Nieuw-Vennep. Een prima alternatief voor als je slechts enkele keren per seizoen aan spelen toekomt of om een keer kennis te maken met tennisvereniging Nieuw-Vennep. Een baan huren kost 21 euro voor 1 uur ongeacht dag of tijdstip. Ga naar meetandplay.nl of download de KNLTB Meet & Play App op je mobiel en reserveer een baan. Je kunt tot 14 dagen vooruit reserveren. Tot snel!

Meet and Play

Een tennisbaan huren bij tennisvereniging Nieuw-Vennep gaat heel eenvoudig met KNLTB Meet and Play. Op de desktop/laptop ga je naar meetandplay.nl of download de KNLTB Meet & Play App uit de Google Play story of Apple App Story op je mobiel.

Je kunt tot 14 dagen vooruit een tennisbaan boeken. Goed om te weten: de banen worden ieder dag om 12:00 en 16:00 even kort gesproeid.

Tennisbaan huren

Huisregels

Enige echt belangrijke is dat jij en je tennismaatje(s) met tennisschoenen de baan op komen. Hardloopschoenen en andere schoenen met profiel zijn slecht voor de banen. Ben je klaar met spelen, sleep dan nog even de baan (netten hangen aan de zijkant) en doe de scorebordjes weer omhoog. Dank!

Meer informatie en contact

Wil je meer weten over onze vereniging kijk dan eens op deze pagina ‘Over TV Nieuw-Vennep’. En bevalt het tennissen bij TVNV dan kun je lid worden. Er zijn verschillende mogelijkheden en het eerste jaar krijg je een leuke korting. Zie lid worden.

Voor vragen over verhuur kun je terecht bij Frank Alta: communicatie@tvnieuwvennep.nl

Adres en route beschrijving
Fandango 15 2152 SJ Nieuw-Vennep