Zomer Challenge

Speel je een teamsport en heb je een zomerstop, maar wil je toch graag fit blijven in de zomer? Dan dagen we jou en je vrienden uit met de Zomer Challenge! De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap, voor jong en oud, waarbij je drie maanden (juni, juli en augustus) vrij kunt tennissen wanneer het jou uitkomt. Daarnaast kun je je inschrijven voor inlooptrainingen van een gecertificeerde trainer. Je kunt je individueel inschrijven, of met je teamgenoten.

• Je ontvangt een lidmaatschap voor de maanden juni-juli-augustus om vrij te tennissen wanneer het jou uitkomt.
  • Daarnaast kun je je inschrijven voor inlooptrainingen van een gecertificeerde trainer, voor 10 euro per keer.
    • Op dinsdag van 16.00 – 17.00 uur voor jeugd tot 18 jaar,
    • Op dinsdag van 21.00 – 22.00 uur voor volwassenen. Bij 2 personen duurt de training 30 minuten.
    • Op woensdag van 19.00 – 20.00 uur voor volwassenen (onder voorbehoud).
  • Voor de volwassenen zullen we de Zomer Challenge feestelijk afsluiten tijdens een van de gezellige tossavonden.
  • Kosten: € 30,- voor jeugd tot 18 jaar, € 60,- voor volwassenen.

Voor meer informatie of aanmelden, mail naar info@tvnieuwvennep.nl.