Tennis Zomer Challenge

Speel je een teamsport en heb je een zomerstop, maar wil je toch graag fit blijven in de zomer? Dan dagen we jou en je vrienden uit met de Tennis Zomer Challenge! De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap, voor jong en oud, waarbij je dit jaar maar liefst 4 maanden (juni, juli, augustus en september) vrij kunt tennissen wanneer het jou uitkomt. Ook lessen zijn (tegen betaling) mogelijk bij de enthousiaste trainers van onze tennisschool Intense Tennis.

Aanbieding

Ben je jonger dan 18 jaar dan betaal je slechts 45 euro. Ben je 18 jaar of ouder dan betaal je 75 euro. De periode waarin je voor deze aanbieding kunt spelen is van 1 juni tot en met 30 september. Dus begin je meteen vanaf 1 juni dan kun je maar liefst 4 maanden tennissen.

Let op deze actie geldt alleen voor het seizoen 2020 . Voor seizoen 2021 wordt nog overlegd of en in welke vorm deze actie wordt herhaald.

Aanmelden

Meld je nu aan en gebruik onderstaande inschrijfformulier. Vermeld bij de abonnementsvorm dat het gaat om de Zomer Challenge aanbieding. We zien je graag binnenkort op ons tennispark!

Tennislessen

Wil je meer weten over de mogelijkheden van het volgen van tennislessen, kijk dan eens op de site van Intense Tennis of neem contact op met:

Jaap Plugge
jaap@intensetennis.nl

Jaco de Paauw
jaco@intensetennis.nl

Voor meer informatie, mail je naar ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl.
Wil je weten hoe het er bij TVNV aan toe gaat, kijk dan eens op de pagina ‘ik ben nieuw en nu?‘ of ‘Over Tennisvereniging Nieuw-Vennep’.