Toss

Speel mee met de toss! De toss is een leuke manier om eens met andere leden te spelen of om te tennissen als je (nog) geen speelmaatje hebt. We spelen een aantal ronden en starten in de regel om 19:30 uur. Laat ons even weten of je komt zodat we weten hoeveel banen we kunnen reserveren. Stuur een berichtje naar Carmen 06-40940335  (organisator woensdagavond) of Arjan Verbaas 06 – 246 915 43 (organisator op de vrijdagavond).

Zo werkt de toss

We ‘gooien’ de rackets op een hoop en trekken daaruit 4 rackets. De eigenaren van deze rackets spelen een ronde met elkaar. Enzovoort. Een ronde duurt 45 minuten waarin dubbels worden gespeeld. Na iedere ronde is er 15 minuten pauze voor een drankje. Ronde 2 gaan we de boel gezellig weer door elkaar husselen en ronde 3 honoreren we misschien verzoekjes of gooien we weer alle rackets op een hoop. We zien het wel;-) We doen het voor, door en met elkaar. Als de sfeer er goed in zit dan wordt de toss vaak afgesloten met een ‘rondje langs de wereld’.

Wanneer tossen

Kijk in de activiteitenkalender op de website of in de KNLTBClubApp voor de tossavonden. In de regel wordt er op woensdagavond getosst in april, mei, september en oktober . In de maanden juni, juli en augustus is de vrijdagavond dé tossavond.  In de Whatsapp-groep ‘Ik wil tennissen‘ ontvang je een herinnering en kun je laten weten of van plan ben te komen zodat Arjan of Carmen de banen daarop kunnen reserveren.

NB: er is ook een wekelijkse tennis(toss)ochtend op de maandagmorgen waar veel dagleden aan deelnemen. Wil je hieraan deelnemen? Neem dan contact op met Riet Verlaan (rietverlaan@kpnplanet.nl).

Introducés

Mocht je een introducé (zie introducéreglement) willen meenemen dan kan dat. Graag zelfs want we zien graag nieuwe potentiële leden op het park. Dus neem gerust een vriend, buurman- of vrouw mee.

Contact

Voor meer informatie kun je terecht bij Carmen Hunnekens (woensdagavond): 06-40940335  of Elvira Dijkstra (vrijdagavond): 06-55877078.