Toss

Speel mee met de toss! De toss is een leuke manier om eens met andere leden te spelen of om te tennissen als je (nog) geen speelmaatje hebt. We spelen een aantal ronden en starten in de regel om 20:00 uur. Laat ons even weten of je komt zodat we weten hoeveel banen we kunnen reserveren. Stuur een berichtje naar Carmen 06-40940335  (organisator woensdagavond) of Elvira (organisator op de vrijdagavond) of in de whatsapp-groep ‘Toss@TVNV’.

Zo werkt de toss

We starten om 20:00 uur en ‘gooien’ de rackets op een hoop en trekken daaruit 4 rackets. De eigenaren van deze rackets spelen een ronde met elkaar. Enzovoort. Een ronde duurt 45 minuten waarin dubbels worden gespeeld. Na iedere ronde is er 15 minuten pauze voor een drankje. Ronde 2 gaan we de boel gezellig weer door elkaar husselen en ronde 3 honoreren we misschien verzoekjes of gooien we weer alle rackets op een hoop. We zien het wel;-) We doen het voor, door en met elkaar. Als de sfeer er goed in zit dan wordt de toss vaak afgesloten met een ‘rondje langs de wereld’. Kun je niet om 20:00 uur dan kun je altijd later instromen.

• ronde 1 – 20:00 tot 20:45
  • ronde 2 – 21:00 tot 21:45
  • ronde 3 – 22:00 tot 22:45

Introducés

Mocht je een introducé (zie introducéreglement) willen meenemen dan kan dat. Graag zelfs want we zien graag nieuwe potentiële leden op het park. Dus neem gerust een vriend, buurman- of vrouw mee.

Contact

Voor meer informatie kun je terecht bij Carmen Hunnekens (woensdagavond): 06-40940335  of Elvira Dijkstra (vrijdagavond): 06-55877078. Mail: toss@tvnieuwvennep.nl.
Er is een toss-Whatsapp-groep waarin je kunt laten weten of je komt en waarin we je op de hoogte houden van de eerst volgende tossavond. Wil je in deze WhatsApp-groep, laat het Elvira of Carmen weten.