Toss

De toss valt en staat bij iemand die tossen leuk vindt en dit wil regelen. Momenteel zijn er (nog) geen tossavonden gepland. Wil jij graag tossen en dit ook willen organiseren? Neem dan contact op met Frank Alta: communicatie@tvnieuwvennep.nl.

Zo werkt de toss

We ‘gooien’ de rackets op een hoop en trekken daaruit 4 rackets. De eigenaren van deze rackets spelen een ronde met elkaar. Enzovoort. Een ronde duurt 45 minuten waarin dubbels worden gespeeld. Na iedere ronde is er 15 minuten pauze voor een drankje. Ronde 2 gaan we de boel weer door elkaar husselen en bij ronde 3 honoreren we misschien verzoekjes of gooien we weer alle rackets op een hoop. We zien het wel;-) We doen het voor, door en met elkaar.

Wanneer tossen

Kijk in de activiteitenkalender op de website of in de KNLTBClubApp voor de tossavonden. In de regel wordt er op woensdagavond getosst in april, mei, september en oktober . In de maanden juni, juli en augustus is de vrijdagavond dé tossavond.  In de Whatsapp-groep ‘Ik wil tennissen‘ ontvang je een herinnering en kun je laten weten of van plan ben te komen zodat de banen daarop gereserveerd kunnen worden.

NB: er is ook een wekelijkse tennis(toss)ochtend op de maandagmorgen waar veel dagleden aan deelnemen. Wil je hieraan deelnemen? Neem dan contact op met Riet Verlaan (rietverlaan@kpnplanet.nl).

Introducés

Mocht je een introducé (zie introducéreglement) willen meenemen dan kan dat. Graag zelfs want we zien graag nieuwe potentiële leden op het park. Dus neem gerust een vriend, buurman- of vrouw mee.

Vacature tossorganisator.