Sponsoren

Tennisvereniging Nieuw-Vennep is trots op haar sponsors. Zij maken een belangrijk onderdeel uit van onze vereniging en mede dankzij hun bijdrage zijn de vele activiteiten mogelijk.

Waarom sponsoren?
Wilt u meer naamsbekendheid in de regio? Uw doelgroep bevindt zich ongetwijfeld onder onze leden en het publiek er omheen! Graag gaan wij gezamenlijk met u op zoek naar de beste sponsormogelijkheden voor uw bedrijf binnen Tennisvereniging Nieuw-Vennep. Wederkerigheid is vanzelfsprekend. Op een vruchtbare samenwerking!

Sponsormogelijkheden

Er zijn verschillende mogelijkheden op onze vereniging te sponsoren, onderstaand een verkort overzicht en zie daarnaast de sponsorflyer voor meer informatie.
  • baanbordsponsor
  • doeksponsor
  • toernooisponsor
  • slide op beeldscherm in sportkantine
  • banner op de site
  • vlag/beachvlag naast langs de randweg

Slide op het beeldscherm in de sportkantine

Sponsoring van kleding
Het is voor bedrijven en leden mogelijk om een competitie tennisteam te sponsoren middels een prachtig tenue. Dit kan bijvoorbeeld één van de selectie teams zijn, zowel jeugd als senioren, het eigen team of het team van uw kind. Hiermee wordt zowel het team als de vereniging ondersteund en het draagt bij aan een professionele en uniforme uitstraling van de vereniging. Het is een ideale manier om meer naamsbekendheid in de regio te krijgen, wanneer onze teams op het eigen park en bij andere verenigingen spelen.

Tennissen met uw bedrijf
U kunt vanuit uw bedrijf met collega’s of relaties een tennistoernooi organiseren bij TV Nieuw-Vennep. Indien gewenst, ontvangen wij u met ontbijt en/of verzorgen wij een uitgebreide lunch. Ook kan dat gecombineerd worden met een tennisclinic!

Club van 100
In ons clubhuis hangt een overzicht van de club van 100. Deze club bestaat uit leden die onze tennisvereniging een warm toedragen en de vereniging met een financiële bijdrage ondersteunen. Bijna alles kan. U kunt als persoon lid worden, maar ook als familie, als bedrijf, als commissie of als tennisteam! Samen bekijken we welke verbeteringen we op het park willen realiseren en bepalen we waar het geld naar toe gaat. Meer over club van 100.

Contact
Wij staan open voor uw wensen en ideeën en maken graag een afspraak per mail via sponsoring@tvnieuwvennep.nl. U kunt ook contact opnemen per telefoon met Bart de Wit 06-53710082.

Bekijk de sponsorflyer