Activiteiten

Overzicht van de activiteiten bij TV Nieuw-Vennep. Staat jouw evenement er (nog) niet bij? Mail communicatie@tvnieuwvennep.nl.

aug
vr
Feestavond HOT 2017
aug 11 @ 20:00 – 23:45
Feestavond HOT 2017

De mannen van Baan 11, Marc en Rick, organiseren naast natuurlijk de ezelligheid per dag èn avond, op vrijdagavond 11 augustus een spetterende feestavond. Muziek, snacks, vol terras, mooie wedstrijden, dampend clubhuis: alle ingrediënten voor een TOP-avond. Thema?! Geen thema. Gewoon een
TOP-avond 😉

Be there!

sep
Pubquiz en afsluiting CK
sep 8 @ 19:00 – 23:00
sep
Jubileum feest TVNV 50 jaar
sep 22 hele dag
Jubileum feest TVNV 50 jaar

Aan alle leden en oudleden van TVNV. Dit jaar bestaat TV Nieuw-Vennep 50 jaar. Dit vinden wij een groot feest waard, dat wij graag met jou willen vieren op ons park op zaterdag 22 september. Kom je ook?

Wimbledon-toernooi

We trappen de dag af met een Wimbledon-toernooi voor (oud-)leden. We hopen iedereen in witte tenniskleding te verwelkomen en spelen uiteraard met houten rackets, met een knipoog naar 50 jaar geleden. Het programma ziet er als volgt uit:

• 13.00 uur Ontvangst (oud-)leden
  • 13.30 uur Start Wimbledon-toernooi
  • 15.30 uur Ontvangst genodigden
  • 16.00 uur Officieel welkom door voorzitter Rogier Liefbroer
  • 16.30 uur Woord door KNLTB – Arie Martijn Schenk
  • 16.45 uur Afsluiting door B&W
  • 18.30 uur Aanvang Indisch buffet en borrel, onder genot van muziek

Aanmelden voor 8 september

Wij verwachten er samen met alle aanwezigen een hele mooie dag van te maken. Om alles in goede banen te kunnen leiden willen we voor het toernooi en het buffet graag het aantal deelnemers van tevoren weten. We verzoeken je dan ook om je vóór 8 september aan te melden voor het toernooi
en/of het buffet via lustrum@tvnieuwvennep.nl. De kosten voor het Indisch buffet zijn 15 euro per persoon.

Heb je zelf nog een houten racket, neem deze dan mee! Geen racket in je bezit, wij zorgen voor enkele houten rackets.

nov
Geannuleerd | Slotfeest zaterdagavond 27 november
nov 27 @ 19:30 – 23:00

Geannuleerd |Geannuleerd |Geannuleerd |Geannuleerd |Geannuleerd |Geannuleerd |

Het tennisseizoen is zo goed als ten einde. De sportkantine en de buitenverlichting zijn vanaf maandag 1 november niet meer beschikbaar en hoewel er nog tot en met vrijdag 3 december overdag op een aantal banen gespeeld kan worden, nadert de winterperiode. Een periode waarin we na een mooi tennisseizoen elkaar voor enkele maanden minder zien. Daarom tot slot speciaal voor jou en al onze leden: een spetterend einde-seizoens-feestje met DJ Boris van der Top op zaterdag 27 november van 19:30 tot 23:00 uur. Kom je ook?

Noteer alvast in je agenda:

• Slotfeestje TV Nieuw-Vennep
  • Zaterdag 27 november van 19:30 tot 23:00 uur