Activiteiten

Overzicht van de activiteiten bij TV Nieuw-Vennep. Staat jouw evenement er (nog) niet bij? Mail communicatie@tvnieuwvennep.nl.

jun 11 @ 16:00 – 17:00

De jeugdinstuif op dinsdagmiddag 16:00 is verlengd tot aan de zomervakantie!

De instuif wordt gefaciliteerd door trainer David van Holland Tennis. Onder leiding van David gaan jullie de baan op om te leren, te oefenen, te spelen en om plezier te hebben. We starten om 16.00  uur. Bestaande leden kunnen aankomende jeugdleden wegwijs maken op de baan en op het park. Ook kunnen ze David helpen. Er zijn geen kosten verbonden aan de instuif.

We hopen op zoveel mogelijk deelnemers. Als je geen lid bent dan mag je twee keer gratis meedoen. Als je na 2 lessen mee wilt blijven doen dan betaal je voor de rest van het seizoen naar rato van het aantal maanden je lidmaatschap.

Jeugd clubtoernooi
jun 15 hele dag
jun 18 @ 16:00 – 17:00

jun 25 @ 16:00 – 17:00

jul 2 @ 16:00 – 17:00

jul 9 @ 16:00 – 17:00

Ouder/kindtoernooi
aug 31 hele dag
Jeugdtoss zaterdag 4 juli in de herhaling
jul 4 @ 12:00 – 14:00
Jeugdtoss zaterdag 4 juli in de herhaling

In vervolg op de succesvolle jeugd/jongeren toss van afgelopen zaterdag 20 juni en 27 juni is er komende zaterdag 4 juli tussen 12:00 en 14:00 uur weer een editie van deze tennis toss voor jeugd/jongeren tussen de 13 en de 25 jaar, begeleid door trainer Jaap Plugge.

Aanmelden
Vind je het leuk om mee te doen, meld je dan zo spoedig mogelijk aan met een mailtje naar Jaap Plugge: info@intensetennis.nl met je leeftijd en mobiele nummer. Jaap zorgt dat je wordt opgenomen in een WhatsApp-groep voor deze leeftijdscategorie.

Je speelsterkte is niet van belang en het maakt niet uit of je vast lid bent of zomerchallenge-lid. Beginners zijn ook welkom. Wil je een introducé meenemen, dan mag het bij deze toss voor de eerste keer gratis.

NB: Vind je het leuk om tegen de beste spelers van de club te spelen, dan is dat mogelijk!

zo
Vennepercup Jeugd – zondag 30 augustus
aug 30 hele dag
Vennepercup Jeugd – zondag 30 augustus

Op zondag 30 augustus gaat de eerste Venneper Cup Junior van start. Die dag strijden wij (de jeugdleden van TV Nieuw-Vennep) tegen de jeugdleden van TC De Kikkers. Welke club gaat er uiteindelijk met de wisselbeker naar huis?

Het wordt een gezellige dag met verschillende wedstrijden, een spel, lunch en een verrassing. Schrijf je in met of zonder je clubvrienden om de felbegeerde beker naar onze club te brengen.

Datum: 30 augustus vanaf 11.00 uur
Plaats: TV Nieuw-Vennep
Onderdelen: rood, oranje, groen en geel
Kosten: € 5,00 contant of per tikkie bij aanmelding

Inschrijven
Inschrijven kan door een mail te sturen naar jeugd@tvnieuwvennep.nl. Vermeld daarin de kleur (rood = miniveld, oranje = ¾ veld, groen = heel veld met groene ballen, geel = heel veld met gele ballen), naam, geboortedatum en een mobiel nummer.

Inschrijven kan uiterlijk tot 25 augustus. Bij regen gaat het toernooi niet door.

Sportieve groeten,

De jeugdcommissie
jeugd@tvnieuwvennep.nl

Contact
De leden van de jeugdcommissie zijn (zie commissies): Nicolette, Marco, Tamara en Edwin.  Mail: jeugd@tvnieuwvennep.nl

zo
Vennepercup jeugd
aug 29 @ 09:00 – 16:00

Op zondag 29 augustus gaat de Venneper Cup Junior weer van start. Die dag strijden de jeugdleden van TC De Kikkers tegen de jeugdleden van TV Nieuw-Vennep. Weet TV Nieuw- Vennep de wisselbeker terug te brengen naar hun eigen club of zal hij bij TC De Kikkers blijven?

De felbegeerde Venneper Cup

Het wordt een gezellige dag met verschillende wedstrijden, een spel en lekker eten en drinken. Dus zorg met of zonder je clubvrienden om de felbegeerde beker bij onze club te houden.

• Datum: 29 augustus (tijden worden later bekend gemaakt afhankelijk van aantal inschrijvingen en de dan geldende COVID regelgeving)
  • Plaats: TC De Kikkers
  • Leeftijden en niveau: voor alle leeftijden, van beginner tot (ver)gevorderde
  • Onderdelen: rood, oranje, groen en geel

Aanmelden uiterlijk dinsdag 24 augustus

Meld je aan door uiterlijk dinsdag 24 augustus een mailtje te sturen naar jeugd@tvnieuwvennep.nl of jeugd@tcdekikkers.nl onder vermelding van je naam, club, speelkleur en leeftijd.