Reminder: aanmelden voorjaarscompetitie 2022 voor 15 december

Denk nog even aan het opgeven van jouw competitieteam aan de KNLTB voorjaarscompetitie 2022 voor 15 december dit jaar.

Wijziging vrijdagavondcompetitie

Voor de vrijdagavond is er een belangrijke wijziging in het voorjaar. De KNLTB heeft de competitie zodanig opgesteld dat je om de week speelt (de ene week de heren en dames teams, de andere week de gemengd dubbel teams). De reden hierachter is de drukte op de vrijdagavond te reguleren en groei mogelijk te maken. Je speelt hierdoor echter vijf speeldagen in plaats van zeven.

Aanmelden uiterlijk 15 december

De captains kunnen hun team aanmelden door een mail te sturen naar competitie@tvnieuwvennep.nl. Dit geldt ook wanneer je geen team hebt en je wilt aansluiten bij een team of als invaller wil spelen. Dan gaan wij ons best voor je doen. In een team zijn ten minste 5 spelers aanwezig. De voorkeur is meer, want er is flink ingevallen. Voor aanmeldingen hebben we de volgende gegevens nodig: Namen, bondsnummers, speelsterktes, de dag en de competitiesoort. Voor de startende tennisser is er de 8/9 competitie. Hiervoor heb je een team nodig van ten minste 3 spelers. Je kunt je opgeven tot en met 15 december!

Belangrijk: Speel je competitie, dan draai je met je team ook een bardienst tijdens de competitie (niet afkoopbaar).

Ingrid van Gerwen (doordeweekse competities)
Paul van Lingen (zaterdagcompetities)
Yvonne van Everdingen (VCL zondagcompetities).
Mail: competitie@tvnieuwvennep.nl

Speeldata voorjaarscompetitie 2022 (KNLTB)
Speeldata zomeravond competitie 2022 (KNLTB)
Competitie mogelijkheden (aanbod) voorjaar 2022 (KNLTB)