Bijna start de Grote Clubactie

Scan deze QR code!

Online loten (ver)kopen doe je door naar onze online verkooppagina te gaan

Zaterdag 19 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ook wij doen weer mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar zetten we ons in voor een bijdrage aan het opknappen van het hek bij baan 6 en het mini-baantje. Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Naast de verkoop op social media zullen (jeugd)leden via de telefoon, mail of via het verkoopboekje (bij de bar te verkrijgen) op een verantwoorde manier loten gaan verkopen, die veilig is voor zowel de verkopers als de kopers. Zo staat op de voorzijde van het boekje een online verkooplink en QR-code, die verkopers kunnen delen of kopers op afstand kunnen scannen met hun telefoon. Hoe dit in z’n werk gaat, zie je in dit instructiefilmpje.

Extra inkomsten zijn altijd meegenomen. We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van leden, familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!