Marnix vertrekt naar Amerika

Marnix van Dalen (18 jaar) een van dé recente clubkampioenen van TVNV, gaat in augustus voor een groot tennisavontuur naar Amerika. In het regionieuws van het AD verscheen onlangs een artikel over dit tennistalent. Wij wensen Marnix heel veel succes met zijn tennis- en studieavontuur in Tennesse (VS). En Marnix: kom volgend jaar de 1e … Meer lezen

Clubkampioenen 2021 bekend

Zaterdag 3 juli zijn de finale partijen gespeeld van de clubkampioenschappen senioren TVNV 2021. We kijken terug op een geweldige week met prima tennisweer, mooie potten, sportiviteit en vooral ook heel veel gezelligheid. Dank aan alle deelnemers en van harte gefeliciteerd alle nieuwe clubkampioenen! En in het bijzonder de felicitaties aan Marnix en Mariette die … Meer lezen

Zaterdag 3 juli afsluiting clubkampioenschappen

Zaterdag 3 juli worden de G-poule wedstrijden en de finale partijen van de clubkampioenschappen gespeeld. Om 18:00 uur sluiten we deze gezellig week af met de huldiging van de clubkampioenen, pizza’s en een ludieke activiteit: een levend-mens-erger-je-niet. Eet je mee en en/of wil je deelnemen aan dit ‘epic event’ laat het de wedstrijdleiding weten; WhatsApp … Meer lezen

Statiegeld op petflessen

Vanaf 1 juli 2021 wordt in Nederland op kleine plastic flessen (petflessen) statiegeld ingevoerd. Deze verplichting geldt ook voor sportverenigingen/sportkantines zoals TVNV. Dat betekent dat je vanaf 1 juli 0,15 cent meer betaalt voor je water of sportdrankje in een plasticflesje. Je herkent kleine plastic flessen met statiegeld aan het statiegeldlogo op het etiket. Flesjes … Meer lezen

Haarlemmermeer Open Toernooi (HOT) 2021

Het altijd sfeervolle Haarlemmermeer Open Toernooi (HOT) 2021 wordt dit jaar gespeeld in de week van 7 aug t/m 15 augustus. Je kunt je nu inschrijven tot vrijdag 30 juli. Gelijktijdig wordt door de weeks overdag van 10.00 tot 17.00 ook het HOT 50+ toernooi gespeeld. Ook voor dit toernooi is de inschrijving geopend. Meld … Meer lezen