HOT

Ieder jaar in de eerste volle week van augustus organiseert de HOT-commissie hét open toernooi van de Haarlemmermeer: HOT. Het hoogtepunt van het zomerseizoen. Altijd gezellig!

HOT 2019
In 2019 vindt het HOT plaats van zaterdag 3 tot en met zondag 11 augustus. Zet het in je agenda en schrijf je alvast in op toernooi.nl.

Contact:  Rik Elderhuis en Wanda Bergen opentoernooi@tvnieuwvennep.nl

HOT 50+
Ook dit jaar weer het alom bekende 50+ toernooi, speeldata 5,6,7,8 en 9 augustus, dus SAVE THE DATE!! Je kunt je al inschrijven via toernooi.nl. Het 50+toernooi is te vinden onder TV Nieuw Vennep 50+ toernooi 2019. Of, als vanouds, even bellen of mailen, alles kan, meedoen is het belangrijkste en natuurlijk zijn jullie mede tennissers, wel of geen lid van een vereniging, ook meer dan welkom. Probeer zo weinig mogelijk verhinderingen op te geven, voor iedereen wel zo makkelijk en gezellig.

Onze commissie doet er weer alles aan om het toernooi zo goed enzo leuk mogelijk te organiseren, jullie zorgen zoals vanouds voor de gezelligheid.

Onze commissie:
Hans Bakker, Ineke Beuke, Stephan Baay, Mieke Fleur en Carla van Woerden.

Telefoon 06 40593373 | Mail carla.van.woerden@gmail.com