Activiteiten

Overzicht van de activiteiten bij TV Nieuw-Vennep. Staat jouw evenement er (nog) niet bij? Mail communicatie@tvnieuwvennep.nl.

jun
vr
jun 28 @ 19:30 – 22:30
Toss
Speel mee met de toss! De toss is een leuke manier om eens met andere leden te spelen of om te tennissen als je (nog) geen speelmaatje hebt. We spelen een aantal ronden en starten in de regel om 19:30 uur. Laat ons even weten of je komt zodat we weten hoeveel banen we kunnen reserveren.

jun
za
The Netherlands Corporate Games 2019
jun 29 hele dag

In 2019 van vrijdag 28 juni tot en met zondag 30 juni  vinden ‘The Netherlands Corporate Games’ plaats  in de Haarlemmermeer. TVNV is een van de accommodaties voor dit toernooi  voor bedrijven en inwoners van de Haarlemmermeer. zaterdag 29 kun je zelf meedoen of gewoon genieten van de tennispartijen die op ons tennispark gespeeld gaan worden. Als TVNV zien wij dit als mooie gelegenheid om onze vereniging in de regio te promoten en zijn dan ook verheugd om gastheer te zijn van deze ‘Corporate Games’.

Over Corporate games

Corporate games is een mix van een sociaal- en een prestatietoernooi waarbij de deelnemers werknemers van bedrijven en inwoners van Haarlemmermeer zijn en waaraan iedereen kan deelnemen, ongeacht leeftijd of conditie. De wedstrijden en sociale activiteiten duren van vrijdag tot en met zondag. De eerste editie vond plaats in 1988 en sindsdien hebben over de hele wereld meer dan 120 edities plaatsgevonden in circa 25 landen. Dat het een groot evenement is blijkt uit de beschermheren die zich in het verleden aan het evenement hebben verbonden, zoals Nelson Mandela, Francois Mitterand, Juan Antonio Samaranch en Alex Ferguson. De deelnemende bedrijven kunnen teams inschrijven voor de sporten die aangeboden worden.

Website  ‘The Netherlands Corporate Games 2019 | Haarlemmermeer’
Brochure ‘The Netherlands Corporate Games 2019 | Haarlemmermer’

INSTUIF JEUGD DINSDAGMIDDAG 16:00 uur
jul 2 @ 16:00 – 17:00

De jeugdinstuif op dinsdagmiddag 16:00 is verlengd tot aan de zomervakantie!

De instuif wordt gefaciliteerd door trainer David van Holland Tennis. Onder leiding van David gaan jullie de baan op om te leren, te oefenen, te spelen en om plezier te hebben. We starten om 16.00  uur. Bestaande leden kunnen aankomende jeugdleden wegwijs maken op de baan en op het park. Ook kunnen ze David helpen. Er zijn geen kosten verbonden aan de instuif.

We hopen op zoveel mogelijk deelnemers. Als je geen lid bent dan mag je twee keer gratis meedoen. Als je na 2 lessen mee wilt blijven doen dan betaal je voor de rest van het seizoen naar rato van het aantal maanden je lidmaatschap.

Kom naar de club en doe mee!

vr
jul 5 @ 19:30 – 22:30

INSTUIF JEUGD DINSDAGMIDDAG 16:00 uur
jul 9 @ 16:00 – 17:00

De jeugdinstuif op dinsdagmiddag 16:00 is verlengd tot aan de zomervakantie!

Kom naar de club en doe mee!