Reglement introducés

Het doel van het reglement introducés is om onze leden te stimuleren om niet-leden mee te nemen naar ons tennispark en enthousiast maken voor de tennissport en onze vereniging in het bijzonder.

1. Het als clublid meenemen van een introducé wordt van harte aangemoedigd en is op alle dagdelen mogelijk (‘s ochtends, ‘s middags en ‘s avonds).
  2. Een door jou als clublid meegebrachte introducé kan mee op jouw tennispas. Bij het digitale afhangbord haal je je pas door de paslezer en kies je voor ‘introducé toevoegen’. Je voert hier de naam en e-mailadres in van je introducé. Doel van de registratie is om onze gasten/introducés op een later moment in kader van ledenwerving te kunnen benaderen en om controle op het gebruik van de introducéregeling mogelijk te maken.
  3. Een en dezelfde introducé mag maximaal 2 keer gratis geïntroduceerd worden. Daarna is het reguliere tarief van 10 euro van toepassing. Het als introducé meedoen aan betaalde activiteiten staat los van dit reglement.
  4. Het personeel van de sportkantine is door het bestuur bevoegd om controle uit te voeren op het afhangen en de correcte naleving van het introducébeleid.
  5. Het bestuur is bevoegd om leden die zich niet houden aan het introducébeleid te royeren.

Reglement update 11 mei 2018