Clubkampioenschappen van start speelschema’s bekend

Maandag 31 augustus gaan de clubkampioenschappen van start met maar liefst 84 deelnemers. Naast voornamelijk senior leden doen ook enkele jeugd leden mee en is er een poule voor onze G-tennissers. Alle deelnemers heel veel succes en vooral veel plezier!

NB: de tennislessen van Intense Tennis vinden deze week gewoon plaats. Daarnaast is ’s avonds vanaf 18:30 uur slechts (zeer) beperkt vrij spelen mogelijk.

Toernooi informatie

Speelschema maandag 31 augustus
Speelschema dinsdag 1 september
Speelschema woensdag 2 september
Speelschema donderdag 3 september
Speelschema vrijdag 4 september
Speelschema zaterdag 5 september | ’s avonds (bij goed weer): Pizza-en-Bingo-avond!

Pizza-en-Bingo-zaterdagavond

Zaterdagavond 5 september vanaf ca 18:00 is er de Pizza-en-Bingo-avond. Geen pubquiz deze keer maar bingo! Joël hebben we helaas niet weten te strikken om de balletjes te laten rollen maar dat komt vast nog goed….en er zijn natuurlijk fantastische prijzen te winnen. Opgeven kan gedurende de clubkampioenschappen bij de wedstrijdleiding en uiteraard doen we dat allemaal op gepaste 1,5 meter afstand. Het eten en de bingo zullen we buiten op het terras organiseren (dat is even wat veiliger) dus ‘it giet oan’ als het weer zich goed houdt.

Organisatie

Jolanda van Boheemen, Roel Surink, Ilse van der Giessen, Rik Elderhuis en Frank Alta.
Wieisdebeste@tvnieuwvennep.nl