Clubkampioenschappen |doe je mee?

De clubkampioenschappen 2020: wie-is-de-beste wordt gespeeld van maandag 31 augustus tot en met zaterdag 5 september (uitloop zondag 6 september). Inschrijven kan tot en met donderdagavond 27 augustus 23:59 uur. Leuk als je weer meedoet! Er is in deze week beperkt vrijspelen mogelijk.

Update:  De clubkampioenschappen die van 31 augustus tot en met 5 september worden gehouden, zijn nu ook opengesteld voor onze enthousiaste jeugdleden van 12 jaar en ouder die zich graag willen meten met de creme-de-la-creme onder de senioren van onze club. Dit jaar spelen ook de G-tennissers mee voor het clubkampioenschap in de Dubbel-G (Gigantisch Goed)!

Inschrijven en gewoon meedoen

Als lid van TVNV hoor je gewoon mee te doen en ook als Zomer-Challenge-lid ben je van harte welkom. Voor de echte beginners is er de categorie 9. Je kunt meedoen in de single en/of (mix) dubbel. Een leuke gelegenheid om eens met andere leden te spelen. Meedoen en genieten van een lekker potje tennis, daar gaat het om. Inschrijven doe je via onderstaande link bij toernooi.nl.

Inschrijven via toernooi.nl

Tip: Net ingeschreven dan is het wellicht handig om als je ook mee doet met de clubladder daar een ronde over te slaan (zie clubladder onder instellingen)

Pizza-en-Bingo-zaterdagavond

Zaterdagavond 5 september vanaf ca 18:00 is er de Pizza-en-Bingo-avond. Geen pubquiz deze keer maar bingo! Joël proberen we nog te strikken om de balletjes te laten rollen en er zijn natuurlijk fantastische prijzen te winnen. Opgeven kan gedurende de clubkampioenschappen bij de wedstrijdleiding en uiteraard doen we dat allemaal op gepaste 1,5 meter afstand. Het eten en de bingo zullen we buiten op het terras organiseren (dat is even wat veiliger) dus ‘it giet oan’ als het weer zich goed houdt.

Organisatie

Jolanda van Boheemen, Roel Surink, Ilse van der Giessen, Rik Elderhuis en Frank Alta. Mail:
Wieisdebeste@tvnieuwvennep.nl