Afspraken vrij spelen tijdens open toernooi

De toernooien zijn weer op gang gekomen en van zaterdag 18 juli tot en met zondag 26 juli vindt het open toernooi plaats bij TC de Kikkers.

En uiteraard vindt onze eigen HOT plaats van 1 augustus tot en met 9 augustus. Inschrijven voor ons toernooi kan tot en met zaterdag 25 juli via toernooi.nl

Vrij spelen tijdens open toernooi

Omdat vrij spelen tijdens het open toernooi bijna niet mogelijk is, hebben we al jaren met TC de Kikkers de goede afspraak dat leden van TC de Kikkers die tijdens hun open toernooi willen vrij spelen, bij onze vereniging terecht kunnen. En omgekeerd, tijdens het HOT, kun je als TVNV-lid vrij spelen bij TC de Kikkers. Je moet je wel even melden bij de bar van TC de Kikkers met je TVNV-tennispas. Daar krijg je een tijdelijke pas waarmee je op deze locatie kunt afhangen.

Tijdens het HOT zijn de banen van ons park als volgt bezet:

Zaterdagen en zondagen: van 10.00 uur tot sluitingstijd

Maandag tot en met vrijdag: van 18.00 uur tot sluitingstijd.