HOT: inschrijven maar!

Van zaterdag 1 augustus tot en met zondag 9 augustus vindt het HOT plaats. Schrijf je nu in via toernooi.nl. We zijn hard op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om een bardienst te draaien of te helpen bij dit toernooi.

Een paar dagen geleden hebben we jullie bericht dat het HOT toernooi doorgaat van zaterdag 1 augustus tot en met zondag 9 augustus.

Vanaf nu kun je je inschrijven via toernooi.nl

We hopen jullie allemaal te zien op de baan. Er zijn verschillende categorieën qua sterkte en je kunt een dubbel spelen of een enkel.

We hebben vooral leden nodig die een bardienst draaien. De diensten zijn tussen de 2,5  en 3,5 uur en je bent altijd met minimaal twee personen. De keuken hoort er niet bij. Je kunt je voor een bardienst inschrijven via de KNLTB ClubApp of via mijn.knltb.club.

Of wil je liever helpen rondom het toernooi, mail ons op hot@tvnieuwvennep.nl.

Dus inschrijven…  gewoon DOEN!

Sportieve groet van de HOT commissie