Tennistrainer Denise| Intense Tennis

Naast Jaap, Jaco en Alban geeft ook Denise tennisles vanuit Intense Tennis bij TVNV. Je kan haar zien lesgeven op de donderdagen. Graag stelt Denise zich hieronder nog even aan je voor.

Hallo allemaal!

Vanaf dit voorjaar ben ik gaan lesgeven op jullie mooie tennisclub in Nieuw-Vennep op de donderdagen. Een hele leuke kans waar ik onwijs veel zin in heb. Dus even in het kort een kleine introductie! Mijn naam is Denise van Putten, 32 jaar en wonend in Voorschoten. Ik ben 2-2 speelster en voormalig top 30 speelster van Nederland.

Ik ben gecertificeerd tennislerares en geef momenteel les op Forescate in Voorschoten en ik heb onder andere lesgegeven op Jonkerspark (een tennisvereniging in Noordwijkerhout) onder leiding van Jaap Plugge! Ook heb ik hier 5 jaar hoofdklasse gemengd gespeeld op de zondag, en bijna dagelijks zelf getraind bij Jaap.

Naast deze competitie heb ik ook een aantal jaren meegedaan met de zogenaamde Nationale Ranglijst Toernooien waar punten te behalen zijn voor de Nederlandse ranglijst. Door wekelijks en vervolgens jaarlijks deze toernooien af te lopen heb ik bovengenoemde resultaten op de Nederlandse ranglijst weten te bemachtigen.

Omdat het me leuk leek om mijn kennis over te brengen op anderen heb ik met succes de lerarenopleiding tot tennistrainster afgerond bij de KNLTB. Een keuze waar ik tot op de dag van vandaag geen spijt van heb! Met mijn jarenlange ervaring als speelster (trainingen en wedstrijden) en mijn ervaring als trainster, hoop ik mijn plek te vinden op jullie mooie tennisclub. Ik heb er zin in en ik hoop jullie ook!!

Een sportieve groet!

Denise