Gebruik die handige KNLTBClubApp

Door de Coronamaatregelen is online afhangen nu de enige mogelijkheid om een baan te reserveren. Vrijwel alle leden hebben dan ook deze handige App op hun mobiel geïnstalleerd. Dat is fijn want naast een baan reserveren, kun je ook nieuwsberichten en evenementen bekijken. Mocht je de App nog niet geïnstalleerd hebben dan leggen we het graag nog even uit.

Hoe werkt het

Download eerst de KNLTBClubApp:

Na downloaden open je de KNLTB ClubApp en zoek je op VENNEP  en kies je voor TV Nieuw-Vennep. Vervolgens krijg je het inlogscherm (zie hiernaast) waarin je je bondsnummer intikt en je wachtwoord.

Een nieuw wachtwoord kun je eenvoudig zelf regelen door op ‘kwijt of vergeten’ (zie direct onder wachtwoordveld) te klikken waarna je een mailtje ontvangt op jouw emailadres welke in de ledenadministratie bekend is.  Voor de rest wijst het zich vanzelf.

Vragen

Mocht je vragen hebben bekijk dan de informatie hieronder van de KNLTB of neem contact op met Frank Alta (communicatie@tvnieuwvennep.nl) of Dirk-Jan van der Vecht (ict@tvnieuwvennep.nl).