Aanpassing introducéregeling

Vanaf 1 juni geldt een nieuwe introducéregeling: Je mag als lid van TVNV ieder seizoen 3 keer iemand als introducé meenemen voor 5 euro per keer. Van de penningmeester ontvang je achteraf een betaalverzoek.

Het als clublid meenemen van een introducé is een mooie en toegankelijke manier om iemand uit jouw omgeving kennis te laten maken met onze tennisvereniging voor slechts 5 euro per keer. Een niet-lid mag per jaar maximaal 3 keer worden geïntroduceerd.

Je kunt eenvoudig via de KNLTBClubApp een baan reserveren en kiezen voor introducé. Vul hier de naam en het mailadres van je introducé.  Als vereniging kunnen we op een later moment in kader van ledenwerving alle introducés nog eens benaderen met een leuke aanbieding.

Introducéregeling per 1 juni 2020