Zit jij in de leeftijd t/m 18 jaar: ga de baan op!

Afgelopen woensdag de algemene aankondiging waarin door de gemeente bevestigd is dat de jeugd t/m 18 jaar weer de baan op mag. De volgende activiteiten organiseren we als jeugdcommissie. Alles bij elkaar een geweldig stap voorwaarts na deze lange periode van vooral thuis blijven en niet sporten.

• Dinsdag 5 mei om 13.00 uur – bij voldoende animo zijn we open voor jeugdleden van 13.00 – 15.00 uur. Marco Hill zal aanwezig zijn als toezichthouder. Je kunt een baan reserveren via de KNLTB club app.
  • Zaterdag 9 mei om 13.00 uur – bij voldoende animo zijn we open voor jeugdleden van 13.00 – 15.00 uur. Marco Hill zal aanwezig zijn als toezichthouder. Je kunt een baan reserveren via de KNLTB club app.
  • Zondag 10 mei om 9.30 uur – de jeugd t/m 18 jaar is welkom om de baan op te gaan van 9.30 – 11.15 uur. Edwin de Raadt zal aanwezig zijn als toezichthouder. Jeugdleden mogen een vriend of vriendin meenemen.

Special voor zondag 10 mei: De jongste jeugd van t/m 9 jaar speelt op baan 1 en 2 en start om 9.30 uur. Zij zijn om 10.15 uur klaar. De jeugd van 10, 11 en 12 jaar speelt op baan 3 en 4. Zij starten om 9.30 uur en mogen tot 11.00 uur spelen. De jeugd van 13 t/m 18 jaar speelt op baan 6 en 7. Zij starten om 9.45 uur en mogen tot 11.15 uur spelen.

Indien meer ouders en verzorgers zich als toezichthouder aanmelden – zie oproep – dan kunnen we de banen vaker open stellen voor de jeugd.

Volg de richtlijnen

Belangrijk, wij vragen de medewerking van alle jeugdleden en ouders en verzorgers om de openstelling van ons tennispark goed te laten verlopen. Openstelling vindt plaats op grond van een noodverordening van de gemeente, waarbij ook door de gemeente gehandhaafd zal worden. Als er vragen zijn dan kan je contact opnemen met de jeugdcommissie via het mailadres: jeugd@tvnieuwvennep.nl.

• Alleen jeugdleden t/m 18 jaar mogen tennissen; seniorleden mogen de baan niet op en mogen ook niet op het park zijn.
  • We werken met beperkte openingstijden; het park kan alleen gebruikt worden als er toezicht georganiseerd is.
  • Ouders en verzorgers mogen niet op het park aanwezig zijn. Dus ook niet voor, tijdens als na de tennisles of georganiseerde activiteit.
  • Jeugdleden van 13 t/m 18 jaar op het park 1,5 meter afstand moeten houden tot alle andere personen, voor jeugdleden t/m 12 jaar is dit niet van toepassing.
  • Als er les is zijn de tennisleraren van Intense Tennis tevens toezichthouders. Op andere tijdstippen zullen vrijwilligers als toezichthouders optreden.
  • De aanwijzingen van de tennisleraren en de aanwezige toezichthouders strikt moeten worden opgevolgd.

Wil je meer lezen? Kijk dan eens naar het Protocol verantwoord sporten kinderen t/m 12 jaar en jeugd 13 t/m 18 jaar zoals opgesteld door de NOC*NSF uit de Corona toolkit van de KNLTB.