Toezichthouders gezocht: Oproep voor ouders en verzorgers

Wij zijn voor de komende weken nog op zoek naar ouders en verzorgers van clubleden die gedurende de beperkte openingstijden van het park toezicht willen houden of alles op het park volgens de regels verloopt. Dit mag ook als je zelf niet op tennis zit. Het gaat immers om het volgen van de regels die door de KNLTB i.s.m. NOC*NSF zijn opgesteld.

Heb jij 1,5 tot maximaal 3 uur tijd om dit één of meerdere dagen per week te kunnen doen, stuur dan een mail naar jeugd@tvnieuwvennep.nl. Met elkaar kunnen we ervoor zorgen dat de jeugd kan tennissen. Op basis van uw aanmeldingen stellen we een schema op. De aanmelding voor het spelen door de jeugd verloopt via reserveringen in de KNLTB club app.

Op basis van de beschikbaarheid van toezichthouders zullen we het open stellen van het park maximaliseren.