Clinic Intense Tennis op woensdag 6 mei

Op woensdag 6 mei verzorgt Intense Tennis opnieuw een gratis clinic. Eén voor de jeugd t/m 12 jaar en één voor de jeugd van 13 t/m 18 jaar. Ook niet-leden onder de 19 jaar die graag willen tennissen zijn welkom tijdens deze clinic.

De jeugd t/m 12 jaar speelt van 14.00 – 14.50 uur. De jeugd van 13 t/m 18 jaar speelt van 15.00 – 16.00 uur.  En indien het je ontgaan is, de clinic die Intense Tennis afgelopen woensdag organiseerde was een succes, met zo’n 24 deelnemers verdeeld over beide leeftijdsgroepen. De allerjongsten werden nog even apart getraind door Jaap Plugge van Intense Tennis.

Deelnemers die enthousiast zijn kunnen gebruik maken van een combinatieaanbieding voor les en lidmaatschap:  12 lessen voor € 12 per les plus een zomerlidmaatschap van € 45,- voor vier maanden waarmee je overdag gebruik kunt maken van ons park. Natuurlijk binnen de geldende richtlijnen.

Volg de richtlijnen

Belangrijk, wij vragen de medewerking van alle jeugdleden en ouders en verzorgers om de openstelling van ons tennispark goed te laten verlopen. Openstelling vindt plaats op grond van een noodverordening van de gemeente, waarbij ook door de gemeente gehandhaafd zal worden. Als er vragen zijn dan kan je contact opnemen met de jeugdcommissie via het mailadres: jeugd@tvnieuwvennep.nl.

• Alleen jeugdleden t/m 18 jaar mogen tennissen; seniorleden mogen de baan niet op en mogen ook niet op het park zijn.
  • We werken met beperkte openingstijden; het park kan alleen gebruikt worden als er toezicht georganiseerd is.
  • Ouders en verzorgers mogen niet op het park aanwezig zijn. Dus ook niet voor, tijdens als na de tennisles of georganiseerde activiteit.
  • Jeugdleden van 13 t/m 18 jaar op het park 1,5 meter afstand moeten houden tot alle andere personen, voor jeugdleden t/m 12 jaar is dit niet van toepassing.
  • Als er les is zijn de tennisleraren van Intense Tennis tevens toezichthouders. Op andere tijdstippen zullen vrijwilligers als toezichthouders optreden.
  • De aanwijzingen van de tennisleraren en de aanwezige toezichthouders strikt moeten worden opgevolgd.

Wil je meer lezen? Kijk dan eens naar het Protocol verantwoord sporten kinderen t/m 12 jaar en jeugd 13 t/m 18 jaar zoals opgesteld door de NOC*NSF uit de Corona toolkit van de KNLTB.