De ballen werden weer gespeeld!

Goed nieuws, de gemeente heeft vanmorgen vroeg bevestigd dat de jeugd t/m 18 jaar vanaf vandaag onder voorwaarden weer de baan op mag. Dat betekende dat de clinic die Intense Tennis vandaag voor onze jeugd in petto had ook door is gegaan. En wat een geluk, de zon liet zich vrijwel de gehele middag zien! Alles bij elkaar een geweldig succes na deze lange periode van vooral thuis blijven en niet sporten.

Weer drukte op het park!

Dat er voldoende animo was bleek al uit de interesse die de afgelopen dagen bij de jeugdcommissie via jeugd@tvnieuwvennep.nl gemeld werd: 24 inschrijvingen. In totaal 14 jeugdige spelers in de leeftijd t/m 12 jaar en 10 spelers in de leeftijd 13 t/m 18 jaar. Zowel leden van onze club als vrienden en vriendinnen deden mee.

Jaco de Paauw van Intense Tennis: “Dit was een geweldige middag. Fijn dat we vandaag weer met de jeugd aan de slag gegaan zijn. Daar hebben we echt naar uit gezien. Vanwege de animo verzorgen we op woensdag 6 mei weer een gratis clinic. Eén voor de jeugd t/m 12 jaar (14.00 – 14.50u) en één voor de jeugd van 13 t/m 18 jaar (15.00-16.00u). Aanmeldingen opnieuw via jeugd@tvnieuwvennep.nl.

Ook niet-leden onder de 19 jaar die graag willen tennissen zijn welkom tijdens deze clinics. Daar hebben we sowieso een leuke aanbieding voor om de rest van het seizoen te kunnen lessen: 12 lessen voor 12 Euro per les. Je krijgt dan les in groepjes van vier. Dus sluit aan”!

Vlnr: Jaap Plugge, Alban Meuffels en Jaco de Paauw van Intense Tennis

Wellicht nog even belangrijk te melden:

• Alleen jeugdleden t/m 18 jaar mogen tennissen; seniorleden mogen nog niet de baan op;
  • We werken met beperkte openingstijden; het park kan alleen gebruikt worden als er toezicht georganiseerd is.
  • Ouders en verzorgers niet op het park aanwezig mogen zijn, zowel voor, tijdens als na de tennisles of het vrij spelen;
  • Jeugdleden van 13 t/m 18 jaar op het park 1,5 meter afstand moeten houden tot alle andere personen, voor jeugdleden t/m 12 jaar is dit niet van toepassing;
  • Als er les is zijn de tennisleraren van Intense Tennis tevens toezichthouders. Op andere tijdstippen willen we vrijwilligers als toezichthouders vragen.
  • De aanwijzingen van de tennisleraren en de aanwezige toezichthouders strikt moeten worden opgevolgd.

Volg de richtlijnen

Belangrijk, wij vragen de medewerking van alle jeugdleden en ouders en verzorgers om de openstelling van ons tennispark goed te laten verlopen. Openstelling vindt plaats op grond van een noodverordening van de gemeente, waarbij ook door de gemeente gehandhaafd zal worden. Er staan hoge boetes op het niet volgen van de richtlijnen. Als er vragen zijn, kunt u contact opnemen met de jeugdcommissie via het mailadres: jeugd@tvnieuwvennep.nl.

Oproep

Wij zijn voor de komende weken nog op zoek naar mensen die gedurende de beperkte openingstijden van het park toezicht willen houden of alles volgens de regels verloopt. Dit mogen ook volwassenen zijn die niet op tennis zitten. Heeft u 1,5 tot maximaal 3 uur tijd om dit één of meerdere dagen per week te kunnen doen, stuur dan een mail naar jeugd@tvnieuwvennep.nl. Met elkaar kunnen we ervoor zorgen dat de jeugd kan tennissen. Op basis van uw aanmeldingen stellen we een schema op.