Jouw oude tennisballen in Kenia

Jouw oude tennisballen hebben Mirjam Snoeks en Yvonne van den Top mee naar Kenia genomen voor hun vrijwilligers werk bij  Dutch Dental Care. Een organisatie die in Kenia op scholen en in dorpen tandheelkundige-hulp verleent. De ingezamelde tennisballen worden aan de kinderen na de tandartsbehandeling als cadeau uitgedeeld.

Nieuwe generator

Yvonne en Mirjam zijn momenteel in Kenia en hebben inmiddels van de opbrengst van de BBB-avond ‘Out of Africa’ (ca 1250 euro) van mei vorig jaar een mooie generator gekocht.

Wij wensen Yvonne en Mirjam nog heel veel succes met dit mooie vrijwilligers werk. Tot snel weer op het park!

Dutch Dental Care

Stichting Dutch Dental Care Foundation is een stichting die is opgericht om op Keniaanse scholen met eenvoudige middelen curatieve en preventieve tandheelkunde te verlenen aan scholieren, hun ouders en dorpsgenoten.

Meer over Dutch Dental Care (DDC)