Bar68 hoe staat het er mee?

We staan allemaal alweer te trappelen om lekker buiten te gaan spelen. Volgende maand starten op 22 en 29 maart de open dagen al weer, en de 29e tevens het openingstoernooi…..Dit jaar hebben we een extra uitdaging, het zelf gaan runnen van de bar, zoals ook al bij de ALV is aangegeven. De speciaal opgerichte barcommissie  en het bestuur hebben er al aardig wat uurtjes opzitten wat en hoe we het moeten gaan doen.

Bardiensten

Conclusie: ieder lid, behalve jeugdleden, zal verplicht minimaal 4 bardiensten moeten gaan draaien, anders is het niet haalbaar.  We moeten er met z’n allen voor zorgen dat de bar zoveel mogelijk bezet wordt, ook met competitie, toernooien en evenementen.

Schappelijke prijzen

Er staat iets tegenover: sommige prijzen zullen, zoals we het nu kunnen bekijken,  wel wat kunnen zakken,  meer gezelligheid en binding met elkaar en je mag de vrijwilligersbijdrage terugvragen.

Installeer de KNLTB ClubApp

De clubapp zal zodanig ingesteld worden dat je zelf diensten erin kunt zetten. Wellicht zijn mensen die zelfs een vast dagdeel achter de bar willen helpen. Als je de clubapp nog niet hebt, zet deze dan snel op je telefoon. Op de site https://www.knltb.nl/clubapp vind je meer informatie over deze App of bekijk onder Over TVNV/KNLTB ClubApp.

Klinkt allemaal best wel streng, en sommigen zullen echt niet enthousiast zijn, maar bedenk, dat het voor iedereen een uitdaging is, voor de leden, bestuur, barcommissie en iedereen doet zijn/haar best. Nadere informatie volgt zo snel mogelijk. Als we met z’n allen onze schouders eronder zetten, positief zijn, dan gaan we weer een super seizoen tegemoet.

Rogier, Ilse, Stephan, Dirk Jan, Carla