Club van 50 geeft TVNV een duwtje in de rug

Ook dit jaar is het weer mogelijk de vereniging extra te steunen. Met een donatie van 50 euro kun je meehelpen om specifieke zaken bij de club te verbeteren of te vernieuwen. Zoals het schilderen van het clubhuis. De bijdrage wordt apart gereserveerd om dit soort verbeteringen te financieren. Leden kunnen suggesties doen voor de besteding van deze bijdrage.

Ja ik geef graag een ‘duwtje’

Ook meedoen aan de club van 50 of 2x 50? Maak (2x) 50 euro over op rekeningnummer  NL69 RABO 0173 9435 78 o.v.v. <je naam> en ‘club van  50 seizoen 2020’ en stuur een mailtje naar  sponsoring@tvnieuwvennep.nl. Als dank houden we je op de hoogte van hoe we het geld besteden; naast natuurlijk een eervolle naamsvermelding.

Tijdens de afgelopen Algemene Ledenvergadering (ALV) zijn er al een flink aantal leden die TVNV een extra duwtje hebben gegeven. Allen super bedankt!!! Bekijk de club van 50.

Contact

Voor vragen of meer informatie kun je terecht bij de sponsorcommissie. Mail: sponsoring@tvnieuwvennep.nl.