Kennismakingstraining voor Jeugd TV Nieuw-Vennep

Op 22 en 29 maart zijn de Open Dagen van onze club. Op beide Open Dagen organiseert Intense Tennis een “kennismakingstraining” voor alle jeugdspelers van TV Nieuw-Vennep. “Wij hopen zodoende kennis te maken met alle jeugdleden. Kom je ook?”

Aanmelden kennismakingstraining

Door een mailtje te sturen naar info@intensetennis.nl, kun je je voor deze kennismakingstraining aanmelden. Het lijkt ons heel leuk voorafgaand aan het nieuwe seizoen alle jeugdspelers op de baan te krijgen en zo een beeld te krijgen wie jullie zijn. Deze winter zijn er al diverse jeugdspelers aan het trainen bij ons; hierdoor hebben we al wat inzicht gekregen in de jeugd van TV Nieuw-Vennep.

Wij, Jaco de Paauw, Alban Meuffels en Jaap Plugge, hebben heel erg veel zin om de lessen te gaan verzorgen. Over 9 weken is het zover en gaan we aan de slag.

Zomerlessen, schrijf je nu in

Op maandag 31 maart starten de zomerlessen en we zouden het fijn vinden als je het inschrijfformulier zo spoedig mogelijk naar ons toe mailt. Op 1 maart hopen we dan al een voorlopige indeling te kunnen maken en kunnen we goed voorbereid de lessen starten. Geef goed aan met wie je wil trainen en op welke dag.

Je kunt je aanmelden door onderstaand ingevuld formulier te mailen naar info@intensetennis.nl.

Tenniskamp

Ook willen wij van Intense Tennis het volgende onder jullie aandacht brengen:

We gaan een tenniskamp organiseren en dit zomerseizoen zal er weer een jeugdtoernooi georganiseerd worden. Info hierover volgt!!

Tot snel op de baan!!
Groet,