Vijf nieuwe beweeglessen in Nieuw-Vennep

In de week van 7 oktober 2019 start Nieuw-Vennep in Beweging met vijf nieuwe sport- en beweeglessen voor 50-plussers: Dansexpressie, Dynamic Tennis, In Beweging met Duco Bauwens, In Beweging voor Ouderen en een cursus Zeker Bewegen.

Elke dag van de week staat er een andere les op het programma. Op maandag start de week met Dansexpressie, hierin ontdekken de deelnemers dans aan de hand van een thema. Op dinsdagen biedt Duco Bauwens een beweegles aan om conditie en kracht te verbeteren. De woensdag staat in het teken van sport en spel met Dynamic Tennis; hiernwordt gespeeld op een kleiner veld en met een zachte bal.

Op donderdagen is In Beweging voor Ouderen, waarbij de deelnemers ook zelf kunnen aangeven waar ze behoefte aan hebben. De week wordt afgesloten met Zeker Bewegen, een beweegles om fit en soepel te worden en/of te blijven. Doordat de lessen allemaal in groepsverband zijn, is er ook de mogelijkheid om sociale contacten op te doen. De lessen starten in de week van 7 tot en met 11 oktober 2019.

Flexibele strippenkaart

Nieuw-Vennep in Beweging is een samenwerking van verschillende partijen. “Door samen te werken kunnen we inwoners een variatie van lessen aanbieden. Met één strippenkaart mogen ze alle lessen volgen. Hartstikke handig en flexibel”, zegt coördinator Celine van Loe. Een strippenkaart heeft 10 strippen en een les kost € 4 per keer. Ga naar
www.teamsportservice.nl/haarlemmermeer voor een overzicht van alle beweeglessen of neem contact op met Celine van Loe via cvanloe@teamsportservice.nl of 023 – 205 55 00.

Nieuw-Vennep in Beweging is een project van Team Sportservice Haarlemmermeer, Gemeente Haarlemmermeer, Stichting Galm, TV Nieuw-Vennep, Fit Center Nieuw-Vennep, Cordaan, ZonMw, Roomtomove, Stichting Maatvast Haarlemmermeer en Hogeschool Inholland.