Grote Clubactie gaat van start

Op 14 september is de landelijke verkoop van de Grote Clubactie 2019 gestart. Ook Tennisvereniging Nieuw-Vennep doet mee. De Grote Clubactie faciliteert sport-, cultuur- en hobbyverenigingen in het genereren van inkomsten door middel van lotenverkoop. Van elk verkocht lot gaat maar liefst 80% (€ 2,40) direct naar de clubkas. Lotenkopers maken kans op één van de mooie prijzen, zoals de hoofdprijs van € 100.000,-.

Jij kunt nu ook onze club steunen door online loten te kopen. Daarmee help je je eigen vereniging! Klik op de onderstaande banner om loten te kopen

Steun TVNV!

Dit jaar willen we de opbrengst ten goede laten komen aan het schilderwerk van het clubhuis. Daar zoeken we trouwens ook nog vrijwilligers voor die handig zijn met de kwast. Dus voel jij je aangesproken laat dat dan even weten aan een van de bestuursleden. Alle hulp is welkom!