Eten, vakantie en shoppen voor het goede doel

Eten thuis laten bezorgen, een vakantieboeken, of een nieuwe tennisoutfit scoren is iets dat we allemaal regelmatig doen. Wist je al dat als je iets online koopt via je favoriete webshops je daarmee gratis geld kunt doneren aan Tennisvereniging Nieuw-Vennep? Dat kan via SponsorKliks en kost jou helemaal niets, behalve wellicht een paar keer extra klikken met je muis.

Hoe werkt het? Heel simpel! Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie wordt op de bankrekening van TVNV gestort. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteren wij als vereniging hier direct van! Mooi toch? Vergeet niet als sponsordoel ‘Tennis Vereniging Nieuw Vennep’ te selecteren voordat je doorklikt naar de webwinkel.

Even een kleine greep uit de vele (web)winkels die meedoen: Tennis-Geest, Albelli, AliExpress, Coolblue, Bol.com, Booking.com, Expedia, KLM, MediaMarkt, UnderArmour, Decathlon, Albert Heijn, Thuisbezorgd.nl, en ANWB.

Bestel direct