TVNV start samenwerking met Intense Tennis

Goed nieuws! Vandaag is de vereniging een samenwerking aangegaan met een nieuwe tennisorganisatie. Jaap Plugge en Jaco de Paauw van Intense Tennis zijn daarmee de nieuwe clubtrainers van Tennisvereniging Nieuw-Vennep.

Na gesprekken met meerdere geïnteresseerde tennisscholen is uiteindelijk de keuze op Intense Tennis gevallen. Naast de inbreng van hun jarenlange trainerservaring op allerlei niveaus, zijn we blij dat we met Intense Tennis een partner hebben gevonden die TVNV als thuisbasis zal hebben. Een aantal van onze leden is vanuit het verleden zelfs al bekend met de trainingen van Intense Tennis.

Met deze samenwerking hebben Intense Tennis en TVNV tevens de intentie uitgesproken om gezamenlijk op te trekken in diverse activiteiten om de vereniging verder te laten groeien. De passie voor tennis die Jaap en Jaco uitstralen en hun aanstekelijk enthousiasme zullen er zeker toe bijdragen dat de vereniging op allerlei vlakken stappen kan maken richting de toekomst.

Wij heten Jaap en Jaco hartelijk welkom bij de vereniging en wensen hen veel succes en plezier! Wil je een eerste indruk van Intense Tennis krijgen of wil je meer informatie over de mogelijkheden van tennislessen, kijk dan op https://www.facebook.com/intensetennis/

Zie ook onder Tennisles op deze site