Voorjaarscompetitie eindigt met 3 en misschien wel 4 kampioenen

Inmiddels zijn de laatste wedstrijden van de voorjaarscompetitie zo goed als allemaal gespeeld en kunnen we de balans opmaken. Dit jaar zijn er 3 en misschioen wel 4 van de 29 teams als eerste in de poule geëindigd en die zich voorjaarskampioen mogen noemen. Zij zullen zaterdagavond 15 juni tijdens de ‘BBBQ‘ gehuldigd worden. Kom gezellig langs; aanmelden voor de BBQ kan ook nog! Bijzondere vermelding gaat uit naar het damesteam (zie foto) in de hoofdklasse op zondag. Zij promoveren van de hoofdklasse naar de eredivisie! Hoe cool is dat?

Kampioenen

• 3e klasse Vrijdagavond Dames-6 Ingrid Moerkerken Monica Verkerk Brigitte van Kan Joke Veltman Jolanda van Steijn Margot van Elburg
  • 1e klasse Zondag 35+ Gemengd-1 Gregor Panovski Frank van Herpen Victor Beelt Miranda Verbaas Ilse van der Giessen Brenda MacDonald
  • Hoofdklasse Zondag Dames-1 Birgitte Oldeman Margo Kleijn Miriam de Groot Mandy Veldt Mariette van den Berg Pascale Noordam (Martine vd Peet-Heemskerk)
  • Mogelijk kampioen mits No 2 niet te veel punten haalt vrijdag aanstaande: 3e klasse Vrijdagavond Dames-5 Jacqueline Wannée Annet van der Raad Sandra de Haarsma Tessa de Kolf Belinda van Steijn Syliva Metz

Bekijk op MijnKNLTB of in de KNLTBClubApp alle standen en uitslagen van de TVNV-teams

Aanmelden najaarscompetitie voor 15 juni

Wil je meedoen met de najaarscompetitie, meld je team dan uiterlijk 15 juni 2019 aan door het bijgevoegde inschrijfformulier in te vullen en te  mailen naar competitie@tvnieuwvennep.nl .

Dank

Dank alle deelnemers aan deze voorjaarscompetitie. Leuk dat jullie van de partij waren! Complimenten aan de organisatoren: Paul van Lingen, Ingrid Brabander en Yvonne van Everdingen. Zonder jullie geen competitie. Er zit altijd een hoop tijd in de organisatie die ieder jaar steeds professioneler wordt. Super gedaan!

Tot slot, Ruud Klint bedankt voor je mooie foto’s van het Dames 1 team tijdens de laatste competitiedag afgelopen zondag. Bekijk het foto album ‘DAMES 1 TV NIEUW VENNEP”.