Online afhangen uitgebreid naar 4 banen

Sinds vorige week is het mogelijk om naast de banen 1 en 2 nu ook baan 3 en 4 online via de KNLTBCLUBApp te reserveren (‘afhangen’).  Lees wat je moet weten over online afhangen via je KNLTBCLUBApp.

Belangrijke zaken bij online afhangen:

• Online afhangen doe je makkelijk en snel via de KNLTBCLUBApp versie 1.9.
  • Bevestig minimaal 5 minuten van te voren je reservering door jouw pas en die van je medespelers door de kaartlezer te halen. Doe je dit niet dan vervalt je reservering en komt ‘jouw’ baan voor andere leden beschikbaar.
  • Online reserveren kan tot 1 uur voor aanvang en tot 14 dagen vooruit.*
  • De banen 1 tot en met 4 kun je online reserveren.
  • Annuleren kan tot 5 minuten voor de aanvangstijd heel eenvoudig: in de App zie je bij ‘Mijn Profiel’ onder ‘Mijn agenda’ je reservering staan. Klik op je reservering en je krijgt daar de mogelijkheid je reservering te annuleren.
  • Met 2 en 3 personen speel je 30 minuten; met 4 personen speel je 45 minuten. Het is overigens niet toegestaan om met 4 spelers 2x een half uur af te hangen om vervolgens 1 uur te gaan dubbelen. (zie het baanreglement)

Er zijn nog meerdere verbeteringen waaraan de KNLTB werkt. Zo krijg je bij het online afhangen nu nog alle banen als optie gepresenteerd, terwijl afhangen alleen tot en met baan 4 mogelijk is.

* bij reserveren meer dan 14 dagen vooruit krijg je de melding ‘dat op de gekozen dag geen banen beschikbaar’zijn. Reden van de 14-dagen-termijn is dat we het organiseren van activiteiten voldoende ruimte willen geven. Organiseer je zelf een activiteit zorg er dan voor dat je ten minste 14 dagen van te voren de benodigde banen (laat) reserveren.

Vragen

Mocht je vragen hebben bekijk dan de informatie hieronder van de KNLTB of neem contact op met Frank Alta (communicatie@tvnieuwvennep.nl) of Dirk-Jan van der Vecht (ict@tvnieuwvennep.nl).