Download de nieuwe KNLTBCLUBApp

De KNLTB is continue bezig verbeteringen door te voeren. Zo is onze vereniging vorige week ‘gemigreerd’ naar de laatste versie van het IT-systeem van de KNLTB: KNLTBCLUB. Dit systeem wordt door ons gebruikt voor de ledenadministratie, het innen van contributie, versturen van mails, beheer van het afhangbord en de berichten en activiteitenkalender in de KNLTBClubApp. Met deze nieuwe KNLTBCLUB heb je ook de laatste versie van de App nodig: de KNLTBCLUBApp versie 1.9.

Download de nieuwe KNLTBCLUBApp (versie 1.9)

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws, de leuke activiteiten, zien wie onze club sponsoren, een speelmaatje vinden, de competitie-uitslagen bekijken of invoeren of online een baan afhangen. Download dan nu de laatste versie van de KNLTBCLUBApp.

Tip: zoek onze vereniging op Vennep of Nieuw Vennep (zonder streepje) dan vind je hem snel.

Vragen

Mocht je problemen of vragen hebben dan kun je terecht bij Frank Alta (communicatie@tvnieuwvennep.nl) of Dirk-Jan van der Vecht (ict@tvnieuwvennep.nl).