Pas ophalen tijdens open dagen

Het tennisseizoen gaat bijna van start. Als lid van TVNV kun je je nieuwe KNLTB-pas ophalen tijdens de open dagen op zaterdag 16 en 23 maart tussen 13:00 en 16:00 uur.

De meerjaren KNLTB ledenpas

De KNLTB wil samen met de bijna 1.700 tennisverenigingen streven naar een zo duurzaam mogelijk tennisklimaat. Om die reden introduceert de bond dit jaar de meerjaren ledenpas, die dus langer dan één jaar meegaat en daarom ook geen jaartal meer heeft. De overstap naar de meerjaren ledenpas, die in februari/maart voor alle leden aan de verenigingen wordt geleverd, heeft echter nog wat meer wijzigingen tot gevolg.

Een opvallende aanpassing ten opzichte van eerdere ledenpassen is, naast het verdwijnen van het jaartal, het ontbreken van de speelsterkte. In 2019 geldt dan ook niet de ledenpas, maar het spelersprofiel op MijnKNLTB.nl als legitimatie bij deelname aan competities en toernooien. Dat vereist ook aanpassing van het algemeen reglement en het competitie- en toernooireglement. Voor aanvang van de KNLTB Voorjaarscompetitie verschijnt er een nieuw Competitiereglement en een Toernooireglement waarin alle vernieuwde procedures omtrent competities en toernooien nauwkeurig staan uitgelegd.

NB: De pasjes waarmee je op het nieuwe afhangbord banen kunt reserveren, worden alleen uitgegeven als de contributie is voldaan.