Opbrengst oudpapier 2e helft 2018 bekend

Onze vereniging zorgt samen met SV Dios, VVC en MHC de Kikkers voor het ophalen van oud papier in Nieuw-Vennep. In totaal is van juli tot en met december ruim 450 ton aan oud papier opgehaald en dat bracht zo’n 23.000 euro op. De opbrengst voor TVNV was zo’n 2.500 euro.

Ook een keer helpen

Je kunt helpen door zelf een keer te lopen (minimum leeftijd 18 jaar), zo kunnen we voor zaterdag 23 februari nog vrijwilligers gebruiken (zie schema) of door je papier om de zaterdag voor de deur te zetten. Aanmelden kan met een mailtje naar communicatie@tvnieuwvennep.nl.

Ophaal kalender 2019

Iedere zaterdagochtend van 9:30 tot 13:00 wordt oud papier opgehaald. De ene week rijden de oud-papier-wagens in Getsewoud, de andere week in (oud) Nieuw-Vennep. Je kunt het op de stoep voor de woning neerzetten. Dat is makkelijker dan naar de papiervak te lopen. Bovendien help je de deelnemende sportverenigingen.