G-tennis

Een van de activiteiten waar we bijzonder trots op zijn is het G-tennis. Hieronder een kort verslag van de G-commissie over 2018

Rutte Groep sponsor G-tennisteam

2018 begon direct heel goed voor het G-Tennis van TV Nieuw-Vennep. De Rutte Groep is de vaste sponsor geworden van ons team.  Hier zijn wij natuurlijk heeeeeel erg blij mee!! Daarnaast hebben wij ook een bijdrage ontvangen van het stimuleringsfonds van het NOC-NSF.

Wij hebben voor alle leden van ons G-team en de trainer trainingspakken kunnen aanschaffen.  Dit geeft een stuk herkenbaarheid als we meedoen aan de tennistoernooien.

G-toernooien

Wij hebben met ons team afgelopen jaar meegedaan aan een drietal toernooien in Zaandam, Houten en Haarlem en hier mooie resultaten neergezet.  We zien door het spelen van toernooien en natuurlijk ook door de wekelijkse lessen van Arthur Maaswinkel dat de spelers aanzienlijk vooruit zijn gegaan. Een aantal spelers zijn zelf begonnen met het spelen van dubbels ipv spelen met een buddy.

Ook hebben wij natuurlijk weer ons eigen toernooi georganiseerd op 8 juli 2018. Wij hadden ruim 40 deelnemers vanuit de gehele regio. Ook dit jaar konden wij de kosten voor de deelnemers weer heel laag houden door een financiële bijdragen van onze vaste sponsors.

Robin Haase en Thiemo de Bakker

Wij hebben 2018 afgesloten met een dag op uitnodiging van de Stichting Pole Position. Hier hebben al onze spelers hun tennis skills bijgeschaafd onder leiding van niemand minder dan onze Nederlandse tennismannen Robin Haase en Thiemo de Bakker.

Brigitte van Kan
Meer over G-tennis bij TVNV