Het meidenteam 11 t/m 17 jaar KAMPIOEN!

Zoals eerder vermeld ging het meidenteam voor het kampioenschap en hoe!
Er stonden nog 2 wedstrijddagen op het programma. Donderdag 25/10, alleen nog de dubbels tegen Nieuwveen thuis. Het stond al 3-1, na de dubbels werd het 5-1. Dus voorlopig 1e in de poule.

Zondag 28/10 nog een complete wedstrijddag tegen De Munnik thuis. Om 1e te blijven waren er minimaal 4 punten nodig. Als Oegstgeest met 6-0 zou winnen, zou er een gelijke stand ontstaan. Het onderlinge resultaat zou dan tellen, 5-1 winst was dat voor TVNV. Dus de meiden moesten aan de bak en dat deden ze. Alle 4 de singles eindigden met winst voor Chantal, Roos, Lieke en Kaylee. Die punten waren dus binnen. De meiden wilden meer en “kregen” dat ook. Beide dubbels werden gewonnen, uitslag dus 6-0. Het Kampioenschap is behaald!

Op foto vlnr: Lisa, Chantal, Kaylee, Lieke, Roos en Li-Anne

Zoals het bij kampioenen hoort volgde er een fotosessie, ook met Li-Anne en Lisa erbij. Er klonk keihard We are the Champions door de speakers. En last but not least kregen de meiden bloemen overhandigd door Annemarie namens de “anonieme” sponsor voor deze TOPPRESTATIE. Klasse Meiden! Op naar het voorjaar. Namens alle ouders kan ik melden dat wij apetrots zijn, met plezier (en zenuwen) naar jullie wedstrijden hebben gekeken en lief en leed met jullie hebben gedeeld. En dat ook weer doen in het voorjaar. Tot 11/11 om 11:00 uur voor de High Tea als afsluiting wederom aangeboden door de “anonieme” sponsor. Als laatste dank ik namens iedereen Yvonne voor al haar “regelwerk”.

Annemarie Plevier