Bijzondere algemene ledenvergadering donderdag 8 november 20:00 uur

Graag nodigen we je uit voor een bijzondere algemene ledenvergadering (BALV) op donderdag 8 november 2018 van  20.00 tot 21.30 uur in ons clubhuis.

De reden voor deze algemene ledenvergadering is dat het bestuur de huidige lening bij de ING wil herfinancieren tegen een lager tarief om zo de jaarlijkse (rente)kosten te verminderen. Op grond van onze statuten heeft het bestuur in dit geval de goedkeuring van de leden nodig. De nieuwe lening geeft tevens enige financiële ruimte die we willen inzetten om ons park te verduurzamen (=ledverlichting) om daarmee ook hier de kosten te verminderen.

Graag zien we je donderdag 8 november in ons clubhuis. De ‘normale’ algemene ledenvergadering is overigens gepland op vrijdag 11 januari 2019. Noteer die ook alvast in je agenda.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van tennisvereniging Nieuw-Vennep

NB: mocht je interesse hebben om te helpen bij dit onderwerp ‘verduurzaming’ dan horen we dat natuurlijk ook heel graag!