Online cadeaus kopen voor Sinterklaas en Kerst: Sponsorkliks

De herfstblaadjes zijn nog niet van de boom af of Sinterklaas en de Kerst dienen zich al aan.  Mocht je je cadeaus online gaan kopen, bestel dan bij jouw favoriete winkel zoals bol.com of coolblue via Sponsorkliks (gratis) dan help je TVNV ook een beetje.

Doe je online aankopen via sponsorkliks

Ga de volgende keer als je iets online wilt kopen eerst naar sponsorkliks .  Hier vind je een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Coolblue en Zalando. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert onze tennisvereniging een commissie op terwijl je zelf dezelfde prijs betaalt, het kost je dus niets extra.

Doe hetzelfde als je uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via jouw sponsordoel kun je terecht bij 4.500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert.

Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

Alvast bedankt namens tennisvereniging Nieuw-Vennep.