Meidenteam gaat voor kampioenschap

De najaarscompetitie (NJC) komt komend weekend 27 en 28 oktober tot een einde.  Dan zal beslist worden welke teams zich NJC-kampioen 2018 mogen noemen. Zowel bij de seniorenteams en jeugdteams van TVNV zijn er enkele kanshebbers. Alle teams nog heel veel succes! We zien jullie graag zaterdagmiddag/-avond 3 november voor de huldiging tijdens de laatste BBB-avond.  Hieronder een wedstrijdverslag van het meidenteam van afgelopen zondag 21 oktober met dank aan Annemarie Plevier.

Meidenteam (11 – 17 jaar)

Zondag 21 oktober een bijzondere dag voor het “Meidenteam” (Meisjes 11 t/m 17). Als de huidige nummer 2 spelen tegen de huidige nummer 1, Oegstgeest. Een zware taak. Deze keer wordt gespeeld zonder Chantal, Lieke en Lisa maar gelukking valt Isabel in. Om 13:00 start de thuiswedstrijd, onder toeziend oog van voorzitter Rogier. Wellicht toch nog een extra druk voor Roos, Isabel, Kaylee en Li-Anne.

Isabel heeft een snelle winstpartij. Een  goede opsteker voor het team. Li-Anne volgt het goede voorbeeld: 2-0 voor TVNV. Roos en Kaylee maken er echt een strijd van in 3 sets. Gelukkig trekken ze (Roos met blessure, langs zal ze leven voor pijnstillers en tape) aan het langste eind en komen met winst van de baan. Tussenstand 4-0.

De dubbels volgen, Kaylee/Li-Anne en Roos/Isabel. Beide dubbels zijn bijzonder spannend en worden uiteindelijk beslist in supertiebreaks. Helaas verliezen Kaylee/Li-Anne met 5-10 en Roos/Isabel maken het zeer spannend en pakken de dubbel met 10-8. Eindresultaat 5-1 voor TV Nieuw Vennep! Klasse Meiden, Top gedaan!

Ontknopping volgt zondag 28 oktober
Donderdag 25 oktober om 16:00 staan de dubbels van een inhaalwedstrijd thuis nog op het programma. En zondag 28 oktober om 13:00 uur staat de laatste competitiewedstrijd thuis gepland. Het wordt nog heel spannend in deze poule. Zet hem op meiden, jullie kunnen het!