Al loten verkocht of gekocht? Grote clubactie

Op zaterdag 15 september 2018 is de Grote Clubactie landelijk gestart. Tennisvereniging Nieuw-Vennep doet ook mee. Ons doel dit jaar is om het net van de kindertennisbaan en hopelijk ook het oefenmuurtje naast het clubhuis te kunnen aanpakken. Een lot kost € 3,-. Van de opbrengst gaat maar liefst 80% (ofwel € 2,40 per lot) naar onze clubkas! Jeugdleden die als lotenverkoper aan de slag gaan maken kans op een PlayStation en andere prijzen. Ook lotenkopers maken kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een geldbedrag van € 100.000,-!

Loten verkopers maken kans op prijzen

Wil je ook onze tennisclub helpen en kans maken op een van de prijzen? Neem dan contact op met Ilse van der Giessen (secretaris@tvnieuwvennep.nl) . De beste lotenverkoper wint overigens sowieso 2 uur gratis trampolinespringen bij JUMPXL.

De Grote Clubactie ondersteunt ook met leuke winacties op kids.clubactie.nl.  Deze herfst is er de woordzoeker waarbij je 2 kaartjes voor Bobbejaanland en 2 kaartjes Madame Tussauds te winnen zijn.

Inleveren lotenboekjes 10 november

Lotenboekjes moeten voor 10 november worden ingeleverd bij Ilse van der Giessen, Rob Soeters, Yvonne van Everdingen of Peter Pollé.

Brief_Lotenverkopers_2018