Stem op TVNV!

Vanaf dinsdag 11 september ontvangen ruim 17.000 leden van de Rabobank een uitnodiging om te stemmen op hun favoriete vereniging of stichting (lees TVNV). De stemperiode loopt van 11 t/m 30 september 2018. Wij hopen natuurlijk dat al onze leden, zomerleden, familieleden, enzovoort op dat leuke cluppie stemmen aan de rand van Getsewoud en Park 21e eeuw. Iedere stem brengt geld in het laatje.

Op woensdag 3 oktober organiseert de Rabobank een feestelijke avond waarop wordt gemaakt welk bedrag Tennisvereniging Nieuw-Vennep ontvangt. Kortom stem, stem en geef het door!

Over de Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank steunt met de Rabobank Clubkas Campagne de verenigingen en stichtingen in jouw regio. Elk jaar stelt de Rabobank hiervoor een bedrag beschikbaar. Dit bedrag wordt verdeeld over de verenigingen en stichtingen die meedoen. Alle leden krijgen hiervoor een aantal stemmen die zij op hun favoriete clubs mogen uitbrengen.