Clubkampioenschappen senioren van start

In verband met de clubkampioenschappen (CK) senioren zijn van maandag 3 tot en met vrijdag 7 september ’s avonds vanaf 19:00 ca 4 banen en vanaf 20:00 9 banen in gebruik. Zaterdag 8 september worden de finales gespeeld en zijn 6 banen vanaf 12:30 tot 18:00 in gebruik. Op de doordeweekse avonden is er maar zeer beperkt vrijspelen mogelijk. Onze excuses.

Indische buffet zaterdag 8 september

Zaterdag 9 september kun je genieten van een heerlijk Indische buffet verzorgd door Arjan Verbaas en zijn team van FirstPlace. Voor iedereen die maar wil. Inschrijven achter de bar, kosten 12,50.

PubQuiz

Zaterdagavond om 19:30 starten we met de oergezellige PubQuiz waarin jouw tennis- en TVNV-kennis wordt getest. Deelname is gratis en staat open voor iedereen. Tot zaterdag.

Wedstrijdleiding CK 2018

Rik Elderhuis, Joland van Boheemen en Frank Alta