Inschrijving Clubkampioenschappen verlengd

De inschrijvingstermijn voor de clubkampioenschappen senioren 2018 is verlengd tot aanstaande zaterdag 1 september 11:59 uur. Je kunt dus nog mee doen aan deze ‘wie-is-de-beste’ van TVNV!  Vul vandaag nog het inschrijvingsformulier in op toernooi.nl.

Van maandag 3 tot en met zaterdag 8 september

De clubkampioenschappen (CK) senioren worden gespeeld van maandag 3 september tot en met zaterdag 8 september. Doe je mee, hou dan deze avonden en de zaterdag (zoveel mogelijk) vrij. Wanneer je wedstrijden zijn, hoor je uiterlijk zondagmiddag 2 september. Dat is wat laat maar we willen nog zoveel mogelijk leden de mogelijkheid geven zich nu nog in te schrijven.

De kosten zijn 7,50 voor deelname aan 1 onderdeel. Voor deelname aan een 2e onderdeel betaal je slechts 6,50. Betalen van deze toernooibijdrage doe je via automatische afschrijving via toernooi.nl als je je deze week opgeeft.  Had je je al aangemeld dan heb je deze mogelijk niet gehad en ontvangen we je bijdrage graag contant op de 1e wedstrijddag.

Huldiging, hapje en Pub Quiz zaterdag 8 september

Voor zaterdagavond 8 september staat de huldiging van de wie-is-de-beste op het programma, samen met een vervolg op de succesvolle en gezellige Pub Quiz van vorig jaar. Daarnaast hebben we nog contact met onze pachter Arjan Verbaas van First Place om voor deze avond een lekkere hap te verzorgen. Gezellig als je er bij bent, ook als je niet mee doet, zien we je graag zaterdagavond! Nader info volgt.

Organisatie

De organisatie is in handen van Jolanda van Boheemen, Rik Elderhuis en Frank Alta. Voor vragen mail: wieisdebeste@tvnieuwvennep.nl. Wil je meehelpen met de organisatie dan ben je van harte welkom. Laat het ons weten. Hoe meer vrijwilligers hoe meer vreugd.

Inschrijven clubkampioenschappen senioren op toernooi.nl