Join de Venneper Cup!

Op zaterdag 18 augustus doe je natuurlijk mee aan ‘De Venneper Cup’. Een nieuw initiatief voor een gezellige tennisavond voor alle leden van TV Nieuw-Vennep en TC de Kikkers. Hoe leuk is dat. De Kikkers en TVNV samen in 1 toernooi! Je kunt inschrijven tot en met woensdag 15 augustus.

Nieuwe start van een oude traditie

Het initiatief om te komen tot een gezamenlijk toernooi komt voort uit een oude traditie: jaren geleden organiseerden beide clubs gezamenlijk het Haarlemmermeer Open Toernooi (HOT). De initiatiefnemers van Join de Venneper Cup willen graag deze traditie een nieuwe start geven. Dit jaar, om te starten, voor de eigen leden met een gezellige tennisavond bij TVNV. Volgend jaar met 2 of meer avonden waarbij op beide parken gespeeld wordt.

Inschrijven

Mail uiterlijk voor woensdag 15 augustus naar evenementen@tvnieuwvennep.nl. Deelname is gratis.

Organisatie

De organisatie van De Venneper Cup in in handen van de evenmentencommissie TVNV (Jolanda Van Boheemen en haar team), Sanne Warmerdam van TC de Kikkers en Arjan Verbaas van Firstplace.