Reminder: Feest TVNV 50 jaar zaterdag 22 september

Aan alle leden en oudleden van TVNV. Dit jaar bestaat TV Nieuw-Vennep 50 jaar. Dit vinden wij een groot feest waard, dat wij graag met jou willen vieren op ons park op zaterdag 22 september. Kom je ook?

Wimbledon-toernooi

We trappen de dag af met een Wimbledon-toernooi voor (oud-)leden. We hopen iedereen in witte tenniskleding te verwelkomen en spelen uiteraard met houten rackets, met een knipoog naar 50 jaar geleden. Het programma ziet er als volgt uit:

• 13.00 uur Ontvangst (oud-)leden
  • 13.30 uur Start Wimbledon-toernooi
  • 15.30 uur Ontvangst genodigden
  • 16.00 uur Officieel welkom door voorzitter Rogier Liefbroer
  • 16.30 uur Woord door KNLTB – Arie Martijn Schenk
  • 16.45 uur Afsluiting door B&W
  • 18.30 uur Aanvang Indisch buffet en borrel, onder genot van muziek

Aanmelden voor 8 september

Wij verwachten er samen met alle aanwezigen een hele mooie dag van te maken. Om alles in goede banen te kunnen leiden willen we voor het toernooi en het buffet graag het aantal deelnemers van tevoren weten. We verzoeken je dan ook om je vóór 8 september aan te melden voor het toernooi
en/of het buffet via lustrum@tvnieuwvennep.nl. De kosten voor het Indisch buffet zijn 15 euro per persoon.

Heb je zelf nog een houten racket, neem deze dan mee! Geen racket in je bezit, wij zorgen voor enkele houten rackets.

Foto album ‘foto’s uit de oude doos’

Op ons facebook album ‘foto’s uit de oude doos‘ vind je alle foto’s die we inmiddels van veel (oud-)leden hebben ontvangen.

Jubileumnummer Inside 1993

Daarnaast vind je hieronder het jubilieumnummer ‘Inside’ uit 1993 van Riet Verlaan toen onze vereniging 25 jaar bestond. Leuk om eens te lezen hoeveel er veranderd is de afgelopen jaren en welke zaken van alle tijden zijn; zoals de bar in eigen beheer of verpachten. Veel lees plezier!